DEFAULT MAINCONTENT E-tickets!

E-tickets!

E-tickets kopen
We krijgen soms te horen dat het niet lukt om een E-Ticket met Spiegelpas te kopen. Dat is vervelend en jammer.

We vragen iedereen die problemen heeft met het bestellen van E-tickets ons een email te sturen en zo uitgebreid mogelijk te beschrijven waar het misgaat.

Vaak zijn dit enkele oorzaken, waarom het misgaat:
- Het systeem controleert het pasnummer met de postcode, zoals die in onze ledenadministratie staat; mogelijk heeft u een verhuizing niet doorgegeven of is die nog niet verwerkt in de database.
- U moet uw emailadres 2 x invullen als controle dat de tickets naar het goede adres gestuurd worden; dit wordt soms niet gezien;

Het is mogelijk in dezelfde bestelling kaartjes te kopen voor meerdere voorstellingen.
Kies, via de agenda, de voorstelling waarvoor u kaartjes wilt kopen. Voeg een of meer kaartjes aan uw boodschappenmandje toe. Om uw bestelling af te ronden klikt u op "Naar de kassa". Controleer de bestelling voordat u deze bevestigt. Daarna betaalt u de kaartjes online. 


Schermafbeelding 2017-01-30 Om 15.45.50

Wanneer de betaling akkoord is ontvangt u binnen 15 minuten de e-tickets in uw mailbox.
De E-tickets zijn als bijlage in PDF-formaat opgenomen. Heeft u meerdere kaartjes gekocht dan bestaat de bijlage uit meerdere pagina's. In elk e-ticket staan de gegevens van de voorstelling, uw naam en eventueel uw pasnummer vermeld.


Voor het bekijken en printen van de e-tickets heeft u een programma voor het bekijken van PDF-documenten nodig. Gebruik bijvoorbeeld de gratis programma's Adobe Reader of Foxit Reader. 
Print de e-tickets in kleur of zwart/wit op het originele formaat. Controleer of de tickets/barcode in goede kwaliteit zijn afgedrukt.

Profiel aanmaken
Wanneer u vaker kaartjes via de website koopt, dan is raden wij u aan om een profiel aan te maken.
Vul uw e-mailadres in en kies een wachtwoord. Bent u pashouder van een Spiegelpas, geef dit dan aan op het formulier en vul uw pasnummer en postcode in. Na het bevestigen ontvangt u een email met een link voor het activeren van uw profiel. Klik op de link om uw profiel te activeren en vanaf dat moment kunt u inloggen met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.

Waarom zou ik een profiel aanmaken?
Met een profiel worden uw gegevens onthouden en hoeft u deze niet bij elke bestelling opnieuw in te vullen. Uiteraard zijn deze gegevens beschermd door het privacyreglement van Filmhuis De Spiegel en TicketLab.

Wanneer u kortingskaartjes met de Spiegelpas koopt, dan worden de ingevulde pasnummers opgeslagen in een persoonlijk adresboek. Bij volgende bestellingen hoeft u dan niet nogmaals de pasnummers in te vullen, maar kiest u de pashouders eenvoudig uit uw adresboek.

Daarnaast worden al uw bestellingen bewaard in uw bestelhistorie. Als u e-tickets kwijt bent, dan kunt u deze eenvoudig opnieuw opvragen. Klik op "Details" bij de gewenste bestelling en kies voor "E-tickets opvragen". U ontvangt dan binnen 15 minuten de tickets in uw mailbox.

Wachtwoord vergeten?
Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u het wachtwoord opnieuw instellen. Vul het e-mailadres in dat u heeft gebruikt bij aanmaken van uw profiel. U ontvangt dan een email met een link voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Na het klikken op die link ontvangt u tweede email met uw nieuwe wachtwoord. U kunt nu weer inloggen. Wijzig eventueel het willekeurig gegenereerde wachtwoord.

Geen e-tickets ontvangen?
Uw e-tickets ontvangt u automatisch in uw mailbox nadat de betaling is verwerkt. Soms duurt het verwerken van de betaling wat langer. Heeft u na een dag nog geen e-tickets ontvangen, controleer dan of de mail misschien in de spamfolder terecht is gekomen.

Wanneer u een profiel heeft aangemaakt, dan kunt u de tickets opnieuw opvragen via uw bestelhistorie. Heeft u geen profiel, neem dan contact met ons op.

Voorstelling niet bezocht?
We vergoeden betaalde E-tickets niet en deze kunnen niet aan de kassa geretourneerd worden. In uitzonderlijke gevallen na schriftelijk verzoek (per email), tot 48 uur voor de voorstelling, wordt de betaling teruggestort.
Mocht u op het laatste moment verhinderd zijn geef ze dan door aan vrienden of kenissen.


Vragen of onduidelijkheden?

Als u vragen heeft over uw bestelling, neem dan contact met ons op: info@filmhuisdespiegel.nl 045 577 22 79

Telefonisch reserveren kan nog wel (ma tot vrij tussen 10-16uur): 045-5772279

U kunt voorstellingen van filmhuis De Spiegel ook reserveren via de Android of iPhone app van MrMovie!

Zoek op MrMovie in Google Play of AppStore, of download hem hier: http://app.mrmovie.nl 

Mr Movielogo